Druk na folii – na co trzeba zwrócić uwagę przy druku reklam samochodowych?
Druk na folii to dziś nieodłączny element brandingu wielu firm, nie tylko małych - lokalnych, ale także dużych korporacji. Jednym...
Czytaj więcejDruk na folii to dziś nieodłączny element brandingu wielu firm, nie tylko małych - lokalnych, ale także dużych korporacji. Jednym...
Czytaj więcejDobrze przeprowadzona kampania reklamowa jest podstawą każdej prowadzonej działalności. Z jednej strony ma ona za zadanie budowanie świadomości marki, z...
Czytaj więcejNiezgodność kolorystyczna występująca pomiędzy ekranem komputera, a efektem końcowym wydruku niekiedy może naprawdę zaskoczyć. Jest to również bardzo często główna...
Czytaj więcejPapier to podstawowy materiał wykorzystywany w branży poligraficznej. Podczas opracowywania projektu graficznego zawsze należy wziąć pod uwagę jego format, czyli...
Czytaj więcej„W czasie deszczu dzieci się nudzą”? Nawet podczas najbardziej słonecznego i gorącego lata zdarzają się mniej sprzyjające warunki pogodowe. Mimo...
Czytaj więcejWszechobecne i z każdej strony otaczające nas reklamy sprawiły, że większość osób uodporniła się na ich widok. Jaką zatem przyjąć...
Czytaj więcejWielobarwne nadruki bardzo często kojarzą się wyłącznie z odzieżą. Nic bardziej mylnego. Współczesny rynek poligraficzny oferuje szeroki wariant zastosowań druku...
Czytaj więcejKażda firma, aby zaistnieć na rynku, powinna obrać odpowiednią strategię marketingową. Mowa tutaj nie tylko o kreowaniu pozytywnego wizerunku w...
Czytaj więcejTapety ścienne - niegdyś kojarzone wyłącznie z mało ciekawymi wzorami i peerelowskimi mieszkaniami, dziś ponownie święcą swoje triumfy, jednak w...
Czytaj więcej