Jak zaprojektować nieśmiertelny baner?
Banery reklamowy cieszą się dużą popularnością wśród firm, a także jednostek. Zaprojektowanie chwytliwego, przyciągającego wzrok baneru jest kluczem do sukcesu. Połączenie banerów z innymi działaniami marketingowymi, powoduje zwiększenie widoczności naszej firmy, a tym samym powinno wpłynąć na naszą sprzedaż. Dobrze poprowadzona kampania marketingowa powinna zawsze zwiększyć nasz dochód. W tym artykule postaramy się odpowiedzieć, jak zaprojektować nieśmiertelny baner.
Czym jest baner reklamowy?
Baner reklamowy to narzędzie służące do promocji naszego biznesu. Banery są uniwersalnym rozwiązaniem, sprawdzającym się w każdej branży. Wykonanie banerów pozwala na zastosowanie ich w niemal każdym miejscu. Są one odporne na działanie warunków atmosferycznych, zabrudzenia i uszkodzenia. Materiał, z którego wykonane są banery, to wysokiej jakości tworzywo, które jest odporne na upływ czasu. Korzystając z farb utwardzanych promieniami ultrafioletowymi, mamy pewność, że farby nie bledną pod wpływem słońca. Wydruk wykonany w tej technologii jest bardzo trwały i doskonały jakościowo. Zamawiając baner warto wybrać także metodę montażu. Drukarnie takie jak Portaart wykonują wykończenie tunelowe lub oczkowe, dzięki czemu łatwo zamontować baner w miejscu docelowym.
Co powinno znaleźć się na banerze reklamowym?
Aby baner reklamowy spełniał swoje zadanie, musi być on interesujący. Treść umieszczona na banerze powinna spowodować, że klient zapamięta nazwę firmy. Spowodowanie sytuacji, w której klient zatrzyma swój wzrok na dłużej na danym banerze, jest niezbędne do poprawnej pracy baneru. Podstawową informacją, jaka powinna znaleźć się na banerze jest nazwa naszej firmy. Oprócz nazwy powinniśmy mieć także hasło promujące naszą działalność. Wiele firm decyduje się na żartobliwe hasła reklamowe na swoich banerach, jednak należy uważać. Żartobliwe hasło dla np. zakładu pogrzebowego może przynieść odwrotny skutek od zamierzonego.
Dalej, należy wybrać grafikę promującą. Grafika powinna być jednoznacznie kojarząca się z daną firmą, lub branżą. Dobrym pomysłem jest użycie grafiki, która posiada dobre skojarzenia, dzięki czemu klient łatwiej zapamięta przekaz baneru. Najważniejsze jest jednak by reklama nie była kontrowersyjna. Banery w myśl zasady: nieważne jak mówią, ważne by mówili, są często nietrafionym pomysłem. Musimy pamiętać, że zależy nam nie tylko na rozgłosie, ale także na sprzedaży. Ostatnią rzeczą o jakiej należy pamiętać, to sprawdzenie kilka razy poprawności danych kontaktowych. Błąd w takim miejscu może spowodować ogromne szkody, oraz odtrącić potencjalnych klientów.
Dopasowany do ciebie projekt reklamowy
Jeżeli prowadzimy małą działalność, i nie posiadamy własnego grafika i marketingowca, możemy zgłosić się do drukarni takiej jak Portaart. Wykwalifikowani pracownicy dopasują dla nas optymalne banery, a także poprawią lub zaprojektują od podstaw projekt baneru. Musimy jednak wiedzieć wcześniej, gdzie i w jakich warunkach nasz baner będzie wisiał. Dzięki temu pracownicy lepiej dostosują technologię do wymagań. Jeżeli jednak nie będziemy wiedzieć, jakie dokładnie mamy wymagania, warto zdać się na wykwalifikowany personel.
Drukarnia banerów online
Druk banerów online to dobry wybór. Wiele drukarni oferuje swoje usługi za pośrednictwem Internetu. Takie rozwiązanie jest niezwykle wygodne dla zapracowanych przedsiębiorców. Dzięki połączeniu online, jesteśmy w stanie złożyć lub skonsultować zamówienie bez wizyty w zakładzie poligraficznym. Przed podjęciem współpracy z daną drukarnią, warto sprawdzić jej opinie w Internecie.
Gdy zyskamy pewność, że dana drukarnia jest odpowiednim wyborem, powinniśmy się do niej zgłosić, w celu ustalenia odpowiedniej strategii. Drukarnie często oferują wykonywanie poprawek do naszych projektów, dlatego nie należy się przejmować, a zostawić problem profesjonalistom. Dzięki temu mamy pewność, że nasz baner będzie jedyny i niepowtarzalny, a także że będzie wytrzymały i odporny. Jedyne co będziemy musieli uzgodnić z zakładem poligraficznym, to ilość banerów do wydruku.