Jakie gadżety reklamowe dla klientów?

portaart.pl > Drukarnia  > Jakie gadżety reklamowe dla klientów?
Jakie Gadżety Reklamowe Dla Klientów? - Portaart.pl zdjęcie nr 1

Jakie gadżety reklamowe dla klientów?

Prowadząc dowolny biznes, trzeba dbać o swojego klienta. Dotyczy to zarówno tych stałych, jak i tych potencjalnych. W związku z dużą konkurencją na rynku, jak to robić? Nie trzeba być mistrzem marketingu, żeby zauważyć, że każdy lubi zniżki i rabaty. Jednak dobra materialne, jak się okazuje, sprawują się tutaj dużo lepiej. Dlaczego? Jakie gadżety reklamowe są szczególnie polecane przez znawców potrzeb konsumentów?

Druk reklamowy – dlaczego warto?

Mogłoby się wydawać, że przenoszenie (prawie) całego naszego życia do internetu pozwoli nam się wyzbyć pociągów do dóbr materialnych. Aby zdobyć klientów, wystarczą ładne newslettery i kuszące promocje. Jednak konsumenci wciąż uwielbiają klasyczne metody zabiegania o nich. Rozmawianie twarzą w twarz, a także drobne upominki. Na szczęście niesie to obustronne korzyści. Kształtowanie wizerunku firmy, jej tożsamości, jest równie ważne co widoczność w internecie i szeroka oferta. A wizerunek pomagają kształtować właśnie gadżety reklamowe. W czym tkwi sekret ich sukcesu?

Notes z logo firmy

Upominkiem z logo własnej firmy może być tak naprawdę cokolwiek. Dostarczony bezpośrednio do rąk klienta daje mu do zrozumienia, że został zauważony, nie jest bezimienny. Przekłada się to także na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Powiedzmy, że otrzymał właśnie notes z logo firmy. Nieduży, poręczny — w sam raz do codziennego użytkowania. Do tego jest atrakcyjny, wysokiej jakości — nadruk na okładce ze skóry czyni go eleganckim i świadczy o wysokiej jakości wyrobów naszej marki. Klient, używając go, pomaga nam budować rozpoznawalność marki. Bo nie tylko sam z niego korzysta, ale ponadto to logo dostrzegają inne osoby — a także nasi potencjalni przyszli klienci. To z kolei przekłada się na oszczędność czasu z naszej strony — logo marki dociera w nowe miejsca bez naszej ingerencji.

Gadżety reklamowe – jak wybrać najlepsze?

Warto zainwestować w gadżety promocyjne, które nasi klienci będą z chęcią używać. Niezwykle istotne tutaj są design, użyteczność, ale także wysoka jakość wykonania i użytych materiałów. Należy także zawęzić krąg potrzeb naszych klientów, czyli dobrać gadżety w ten sposób, aby chciał go używać. Idąc krok dalej, na takie materiały reklamowe czasami warto wybrać produkt, który będzie się kojarzył z branżą naszej działalności. Jednak cały czas należy mieć na uwadze, ile sztuk się zamawia i ile kosztuje produkcja każdej z nich, dzieląc je np. na gadżety podstawowe, jak bloczki z logo firmy, czy dobra bardziej luksusowe i nietuzinkowe.

Jakie materiały promocyjne wybrać?

Skuteczność takich działań promocyjnych jest potwierdzona przez niejedno badanie, ale także prowadzone strategie marketingowe firm na całym świecie. Dlatego możemy gadżety reklamowe znaleźć praktycznie wszędzie — w hotelowym lobby, na targach pracy i eventach okolicznościowych. Wszędzie tam, gdzie się pojawią, automatycznie mamy reklamę naszej działalności. Ponadto za ich pomocą budujemy też lepsze relacje nie tylko z klientami, ale też partnerami biznesowymi i pracownikami.

Do najczęściej wskazywanych jako najbardziej cieszące klienta gadżetów reklamowych możemy zaliczyć te użyteczne, a nie tylko oryginalne gadżety reklamowe. W ścisłej czołówce znaleźć można parasole. Dalej znalazły się udogodnienia technologiczne, jak pendrive’y i powerbanki, które zdecydowanie trafiają do młodszych klientów. Oscylowanie wokół gadżetów użytkowych to dobry trop, dlatego z tapety nie schodzą także klasyczne smycze, długopisy, bidony czy plecaki.

Gadżety reklamowe – drukarnia, która sprosta potrzebom

Drukarnie w Poznaniu mają szerokie spektrum działalności, dlatego warto zawęzić krąg swoich poszukiwań, porównując ceny, oferty i pomoc w doradztwie. Warto zwrócić uwagę na miejsce, gdzie oprócz standardowych działań, jak druk na papierze, drukarnia oferuje także inne materiały. Kalendarz bądź notes z okładką, na której jest wydruk na drewnie, bądź przezroczystym tworzywie, zrobi na kliencie większe wrażenie niż klasyczny papier.