Kalendarz firmowy, jako skuteczny element brandingu

portaart.pl > Drukarnia  > Kalendarz firmowy, jako skuteczny element brandingu
Jakie Kalendarze Dla Firm Wybrać? zdjęcie nr 1

Kalendarz firmowy, jako skuteczny element brandingu

W dobie wszechobecnej cyfryzacji budowanie świadomości marki poza obrębem wirtualnym to nie lada wyzwanie, przed którym stają właściciele firm. Warto jednak pamiętać, że to, co widoczne “ na żywo” zdecydowanie dłużej pozostaje w pamięci potencjalnego odbiorcy i konsumenta, niżeli obraz na szklanym ekranie. Dlatego inwestycja w gadżety firmowe, które przykuwają uwagę otoczenia i zwiększą sprzedaż to wciąż dobre rozwiązanie. Co wybrać?

Kalendarz firmowy – prosty i skuteczny gadżet

Kalendarze firmowe to od lat najskuteczniejszy sposób reklamy, niewymagający dużych nakładów finansowych. Łączy w sobie kilka ważnych cech: estetykę, funkcjonalność i ponadczasowość. Sprawdzi się zarówno w przypadku małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstw o różnym profilu działalności. Za jego pośrednictwem można z powodzeniem reklamować swoją firmę, oferowane usługi oraz produkty.

Upominek, który na długo zapadnie w pamięć

Oryginalny kalendarz firmowy to doskonały sposób na prezent dla stałych klientów, pracowników, czy ważnego kontrahenta. Pozwala budować świadomy wizerunek firmy i zwiększać potencjalne grono odbiorców. Niepodważalny jest fakt, że raz podarowany kalendarz będzie skutecznie reklamował firmę przez cały rok.

Psychologia wpływu i reklamy, mówi o tym, że obdarowywując klienta lub kontrahenta nawet najdrobniejszym upominkiem, np. w postaci kalendarza firmowego, wzbudzamy w nim poczucie chęci odwdzięczenia się. W efekcie klienci znacznie chętniej korzystają kolejny raz z naszych usług lub ponownie kupują dany produkt. Nie inaczej jest w przypadku kontrahentów, którzy zaskoczeni miłym upominkiem znacznie chętniej podejmą współpracę z naszą firmą.

Jaki kalendarz firmowy?

Kalendarz firmowy to doskonała forma reklamy, której nie sposób odmówić mnóstwa zalet. Dobrze się prezentuje, nie kosztuje wiele, działa przez cały rok a przy tym świadomie buduje wizerunek firmy.

Czym charakteryzuje się dobry kalendarz reklamowy?

Dobry kalendarz reklamowy to przede wszystkim taki, który jest dostosowany do indywidualnych potrzeb odbiorców, a jednocześnie zawiera wszystkie niezbędne informacje reklamujące daną firmę, usługi lub produkty. Dlatego nowoczesne drukarnie, w tym producent kalendarzy firmowych PortaArt z Poznania daje możliwość wyboru odpowiedniego rodzaju i rozmiaru kalendarza, zastosowanego papieru, czcionki oraz grafiki.

Rodzaje kalendarzy firmowych

Współcześnie rozwinięta branża poligraficzna oferuje szerokie możliwości, jeśli chodzi o druk kalendarzy firmowych. Wybierać można spośród modeli wiszących – jednodzielnych, dwudzielnych lub trójdzielnych, stojących biurkowych w kształcie piramidki, leżących planszowych, a także książkowych. Na każdym z nich można z powodzeniem umieścić indywidualną grafikę, logo firmy lub ważne informacje, które będą skutecznie promowały daną markę, usługi oraz produkty.

Kalendarz personalizowany

Aby przyciągnąć jak największą grupę odbiorców, warto zastanowić się nad wyborem kalendarza personalizowanego. Takie rozwiązanie sprawia, że jest on jeszcze bardziej wyjątkowy i zostanie zapamiętany na dłużej.

Prestiżowe kalendarze reklamowe personalizowane, z powodzeniem pomagają wyróżnić się z tłumu i poprawić pozytywny wizerunek firmy. Nowoczesne technologie, dają praktycznie nieograniczone możliwości druku kalendarzy firmowych, dlatego tym bardziej, warto skorzystać z tego typu reklamy.

Niewygórowana cena

Kalendarz reklamowy to gadżet, który nie kosztuje dużo, dlatego nie będzie stanowił realnego obciążenia dla Twojej firmy. Już przy niewielkich nakładach finansowych można zamówić wystarczającą ilość kalendarzy, które w sposób skuteczny wypromują Twoją firmę nie tylko na rynku lokalnym, ale również krajowym.

Kalendarze reklamowe według własnego, indywidualnego projektu możesz zamówić w drukarni PortaArt w Poznaniu. Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów!