Karty do gry w promowaniu własnego biznesu

portaart.pl > Drukarnia  > Karty do gry w promowaniu własnego biznesu
Karty Do Gry W Promowaniu Własnego Biznesu - Portaart.pl zdjęcie nr 1

Karty do gry w promowaniu własnego biznesu

Wszechobecna cyfryzacja wymusiła na przedsiębiorcach zmiany w obrębie działań marketingowych. Poddanie się modzie na reklamowanie “wszystkiego“ w internecie stało się dla nas chlebem powszednim. Czy zatem stosowanie tradycyjnych gadżetów reklamowych jest nadal dobrą praktyką? Oczywiście, że tak, w szczególności, że nośników reklamy, za których pomocą można reklamować nie tylko poszczególne marki, ale także produkty jest naprawdę wiele. Jednym z nich są karty do gry, w które jak wiadomo — grać lubi każdy.

Karty do gry w roli nośnika reklamowego

Gra w karty to wspaniała rozrywka dla całej rodziny. Z powodzeniem można ją praktykować również podczas integracyjnych wyjazdów firmowych, czy innych mniej formalnych imprez branżowych. Nic więc dziwnego, że w oczach wielu przedsiębiorców, to właśnie elementy gier planszowych, na których można umieścić logo firmy, czy inne ważne przesłanie stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi w promowaniu własnej marki, usług, oraz produktów.

Stosując karty do gry w celach marketingowych, przedsiębiorca może skutecznie wpłynąć nie tylko na budowanie świadomości firmy wśród potencjalnych odbiorców, ale także na poprawę wizerunku marki. Aby jednak tak się stało, należy je odpowiednio zaprojektować i zlecić wykonanie doświadczonemu producentowi gier planszowych.

Na co zwrócić uwagę projektując karty do gry reklamowe

Chcąc wykorzystać talię kart jako gadżet reklamowy, warto zadbać o ich odpowiedni wizerunek oraz wykonanie. Projekt takich kart powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje, mogące stać się przekaźnikiem pomiędzy firmą, a potencjalnym odbiorcą (klientem), lub kontrahentem.

Przede wszystkim nie można zapomnieć o umieszczeniu na powierzchni kart loga marki, lub nawiązującą do niej grafiki. Kluczowym aspektem jest również sposób wykonania, wykorzystany do tego procesu materiał oraz ewentualne środki, mające na celu zwięskzenie ich odpornosci na zużycie. Pamiętać bowiem trzeba, że karty reklamowe szczególnie te wykonane z papieru są produktem stosunkowo mało odpornym na uszkodzenia, dlatego przy projektowaniu i omawianiu szczegółów z firmą zajmującą się drukowaniem kart do gry, warto rozważyć zastosowanie dodatkowego laminatu. Zwiększy on ich sztywność, a zatem uchroni przed ewentualnymi zagięciami, wgnieceniami, czy nawet rozerwaniem.

Co można promować za pomocą kart do gry?

Karty do gry to popularny i coraz chętniej wybierany przez przedsiębiorców sposób reklamy, który z jednej strony jest bardzo skuteczny, z drugiej zaś nie wymaga dużych nakładów finansowych. Sprawdzi się zarówno w przypadku małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstw o różnych profilach działalności.

Czy karty to dobry nośnik reklamowy?

Wielu przedsiębiorców z pewnością zada sobie pytanie: dlaczego karty do gry są tym nośnikiem reklamy, na który powinna zdecydować się moja firma? Otóż karty mają tę przewagę nad innymi gadżetami, że są estetyczne, ponadczasowe i co najważniejsze kojarzą się z rozrywką i czasem wolnym. Wzbudzają zatem pozytywne emocje, co przekłada się na większe zainteresowanie firmą.

Ponadto karty, to gadżet nie na chwilę, a na dłuższy czas. Gracze mogą z niego korzystać, dopóki talia kart nie ulegnie uszkodzeniu. A tutaj pole producenci gier planszowych mają ogromne pole do popisu. Stosują oni różne techniki druku oraz pokrywają karty specjalnym lakierem dyspersyjnym, błyszczącym, UV lub metalizerem, co znacznie wydłuża ich żywotność i przydatność do grania. Co więcej, obecnie do produkcji kart do gry wykorzystuje się technikę złocenia oraz hot-stampingu, dzięki czemu karty przez długi czas nie tracą na swojej atrakcyjności.