Kasetony reklamowe – wyróżnij swoją firmę

portaart.pl > Drukarnia  > Kasetony reklamowe – wyróżnij swoją firmę
Kasetony Reklamowe - Wyróżnij Swoją Firmę zdjęcie nr 1

Kasetony reklamowe – wyróżnij swoją firmę

Kasetony reklamowe to nic innego jak forma podświetlanego szyldu, którego celem jest zwrócenie uwagi potencjalnych klientów. Kasetony są podświetlane, dzięki czemu nasz szyld jest widoczny niezależnie od godziny i pogody. Profesjonalnie wykonany szyld zwraca uwagę klientów oraz zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa, gdy zdecydują się na wybór naszej firmy. Budowa kasetonów pozwala także na zastosowanie ich na niemal każdym budynku, a ostateczna wizualizacja nie będzie uzależniona od kolorów elewacji. W tym wpisie postaramy się opisać, na co zwrócić uwagę tworząc swój własny kaseton reklamowy.

Rodzaje podświetlanych szyldów reklamowych

Kasetony reklamowe dzielą się na dwa rodzaje: Kasetony jednostronne oraz dwustronne. Kasetony jednostronne to reklama która jest zazwyczaj przyczepiona równolegle do fasady budynku. Szyldy dwustronne to nic innego jak kaseton zawieszony prostopadle do ściany. Zawieszenie prostopadłe pozwala pieszym na zauważenie szyldu z większej odległości, ponieważ kaseton odstaje od ściany. Oprócz tego podziału, kasetony mogą być także zewnętrzne lub wewnętrzne, a także zwykłe lub podświetlane. Kasetony można także podzielić ze względu na rodzaj materiału z jakiego jest wykonane lico, a także na przestrzenność lica. Kasetony płaskie to najczęściej metalowa rama z licem z tworzywa. Lico wtedy jest wykonane z plexiglasu. Gdy lico ma charakter przestrzenny, czyli jest tłoczonym tworzywem, jest ono wykonane z dibondu lub płyty poliestrowej. Często zdarza się także wymieszanie dwóch stylów, poprzez doklejenie liter do lica płaskiego.

Podświetlenie kasetonów

Wzrok klientów jest przyciągany przez światło, dlatego kaseton reklamowy to doskonały wybór. Zamknięta budowa pozwala na zastosowanie podświetlenia do lica kasetonu. Zastosowane światło może być punktowe lub rozproszone. Światło rozproszone to dobry wybór, gdy chcemy podświetlić całą powierzchnię reklamową, natomiast podświetlenie punktowe, to przyciągające wzrok wyszczególnienie danego elementu na naszej reklamie. W kasetonach stosuje się zamknięte systemy LEDowe, które umożliwia pełną dowolność pod kątem barwy światła czy też efektów, takich jak pulsacja. Systemy LED to bezpieczne systemy, które są bardzo trwałe.

Sterowanie podświetleniem

Obsługa podświetlenia kasetonów jest uzależniona od zleceniodawcy. Jeżeli chcemy mieć możliwość zautomatyzowanego oświetlenia, które samo będzie się uruchamiać o określonych godzinach, to trzeba zamówić sterownik do lamp LED. Oprócz zautomatyzowanych systemów, można także zamontować systemy uruchamiane ręcznie lub przez pilota.

Jak wybrać kaseton?

Wybór kasetonów powinien być uzależniony od naszych potrzeb, a także od tego, jaką funkcję ma on pełnić. Warto odpowiedzieć sobie na pytania takie jak: czy kaseton będzie informacją o lokalizacji naszego przedsiębiorstwa, czy ma zachęcać do kupna konkretnych przedmiotów, czy ma zwiększać konkurencyjność naszej firmy w danym punkcie. Warto także rozważyć rolę oświetlenia w ekspozycji treści na kasetonie. Musimy wybrać, czy chcemy mieć oświetlenie punktowe, czy też równomierne. Po ustaleniu priorytetów, należy się zastanowić nad samym licem kasetonu. Trzeba określić treść, jaką kaseton ma posiadać, a także zastanowić się nad wielkością samego szyldu i jego rodzaju. Odpowiednio przygotowany kaseton będzie zwiększać prestiż naszej firmy oraz zachęcać potencjalnych klientów do odwiedzenia naszego przedsiębiorstwa. Jeżeli jednak nie mamy pomysłu na stworzenie własnego kasetonu, warto skontaktować się ze specjalistami od reklamy. Nasi specjaliści chętnie doradzą i zaprojektują dla Państwa optymalny kaseton. W razie pytań, zapraszamy do kontaktu!