Kilka pomysłów na to jak tanio wypromować wizerunek swojej firmy

portaart.pl > Drukarnia  > Kilka pomysłów na to jak tanio wypromować wizerunek swojej firmy
Tanie Gadżety Reklamowe | Portaart.pl zdjęcie nr 1

Kilka pomysłów na to jak tanio wypromować wizerunek swojej firmy

Sukces przedsiębiorstwa w dużym stopniu zależy od rozpoznawalności marki, a więc wszelkich działań marketingowych. Podejmowane przez firmę akcje promocyjne ułatwiają konsumentom zaznajomienie się z marką, kreują jej pozytywny wizerunek, a w procesie długofalowym budują w oczach klientów zaufanie do niej. Co jednak zrobić, jeśli środki finansowe, jakimi dysponujemy nie są wystarczające do tego, aby przedsięwziąć zaawansowane działania promocyjne? Wówczas najlepiej zainwestować w tanie gadżety reklamowe, które równie dobrze, jak ich drogie odpowiedniki uatrakcyjnią wizerunek marki i przyczynią się do pozyskania zaufania klientów.

Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy pięć propozycji tanich gadżetów promocyjnych, które ułatwią Ci budowę relacji z klientem. Przyjemnej lektury!

1. Teczki z logo firmy

Pierwszą z naszych propozycji tanich gadżetów reklamowych dla firm są teczki z logo przedsiębiorstwa. To wysoce praktyczne akcesorium przydatne m.in. w trakcie spotkań biznesowych lub podczas zawierania umów z kontrahentami. Wręczając klientom dokumenty schludnie ułożone w teczce zaprezentujesz swoją firmę z jak najlepszej strony.

Większość ludzi buduje swoje zdanie na temat danego przedsiębiorstwa w oparciu o wrażenia wizualne, nie należy zatem bagatelizować takich detali jak teczka z logo. Choć druk teczek nie kosztuje zbyt wiele, korzystanie z nich bez wątpienia zrobi dobre wrażenie na klientach, dzięki czemu zapamiętają Twoją firmę na długo!

2. Roll up reklamowy

Kolejną z naszych propozycji tanich gadżetów reklamowych jest roll up, czyli stojak reklamowy. To najdroższy z przedstawionych w tym zestawieniu artykułów promocyjnych, jednak jest on wart swojej ceny. Rollupy są przydatne w trakcie wszelkich wystąpień publicznych, targów branżowych, wystaw firmowych i akcji promocyjnych. Ich atrakcyjna, przyciągająca spojrzenia forma w znaczącym stopniu oddziałuje na klientów na długo zapadając w pamięć.

Ogromną zaletą rollupów jest możliwość ich wielokrotnego zastosowania i wymiany zadrukowanego materiału na nowy. Wystarczy udać się do miejsca specjalizującego się w drukowaniu roll upów, zamówić odpowiedni produkt i zamontować go w posiadanej kasetce rolującej.

3. Naklejki z logo firmy

Kolejnym materiałem reklamowym, który nie kosztuje zbyt wiele są naklejki z logo firmy. Ich stosowanie przyczyni się w dużym stopniu do zwiększenia popularności przedsiębiorstwa zwłaszcza wśród ludzi młodych, którzy preferują niebanalne rozwiązania. Projektując naklejki reklamowe można nieco zaszaleć z ich kształtem i designem. Drukowanie naklejek to nieduży koszt, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamówić ich większa ilość.

4. Kalendarze

Czwartą z naszych propozycji tanich gadżetów marketingowych są kalendarze z logo firmy. Odpowiednio zaprojektowane są nie tylko praktyczne, lecz także estetyczne wizualnie i komfortowe w użytkowaniu. W porównaniu z pozostałymi materiałami promocyjnymi dla firm znajdującymi się w niniejszym zestawieniu kalendarze mają pewną przewagę, a mianowicie potencjalnie mogą być chętniej użytkowane przez klientów i to przez cały rok! Zapisując ważne wydarzenia, organizując spotkania lub planując urlop klienci Twojej firmy będą nieustannie zerkać na logo przedsiębiorstwa, co pozytywnie wpłynie na ich relację z marką.

5. Notatniki firmowe

Ostatnim z tanich gadżetów reklamowych, w które warto zainwestować promując własną markę są notatniki firmowe. To wysoce praktyczne akcesoria, przydatne na spotkaniach biznesowych, podczas ustalania szczegółów zawieranych umów, jak również w trakcie codziennego pracy. Co więcej, jeśli umieścimy na notatniku jakieś dodatkowe informacje, np. telefon kontaktowy lub adres siedziby przedsiębiorstwa, dodatkowo zwiększymy jego funkcjonalność.

Koszt naniesienia logo przedsiębiorstwa na notatnik jest niewielki, a podobnie jak teczki z logo firmy, w dużym stopniu przyczynia się do kreowania pozytywnego wizerunku firmy.