Okleiny na okno sklepowe — czy wciąż przykuwają uwagę?

portaart.pl > Drukarnia  > Okleiny na okno sklepowe — czy wciąż przykuwają uwagę?
Okleiny Na Okno Sklepowe — Czy Wciąż Przykuwają Uwagę? - Portaart.pl zdjęcie nr 1

Okleiny na okno sklepowe — czy wciąż przykuwają uwagę?

Przemierzając miejskie ulice, bardzo często możemy natknąć się na kolorowe witryny, reklamujące dany sklep, czy zakład usługowy. Część z nich przykuwa naszą uwagę i nie daje o sobie zapomnieć, inne zaś są nam totalnie obojętne. Od czego to zależy? Czy wpływ na to może mieć odpowiednio dobrana kolorystyka, przekaz, a może sam sposób wykonania takiej witryny? W tym wpisie podpowiemy, jakie kroki należy poczynić przy projektowaniu okien witrynowych, by w efekcie końcowym wzbudzały one w odbiorcy pozytywne emocje i nie pozostały dla niego obojętne.

Okleina na drzwi okno — dlaczego warto z nich korzystać?

Zalet płynących z umieszczania okleiny na okno sklepowe, czy innej firmy usługowej jest naprawdę wiele. Korzyści te mogą mieć zarówno podłoże czysto marketingowe, a zatem pełnić znakomitą funkcję reklamy, jak i estetyczne— wykorzystanie pustej, niekiedy kiepsko prezentującej się szyby.

Okleiny witrynowe to:

  • tani i trwały sposób na zaprezentowanie swojej marki, lub oferowanych usług
  • możliwość wykorzystania dużej powierzchni reklamowej
  • gwarancja skuteczności — obok dużej okleiny umieszczonej na drzwi, lub okno nikt nie przejdzie obojętnie.

Wszystko to, nie byłoby możliwe dzięki technologii, jaką oferuje druk na okleinie. Chcąc wykorzystać jego potencjał do maksimum, powinniśmy dobrze zastanowić się nie tylko nad tym, jak ma prezentować się nasza witryna reklamowa, ale także jaki rodzaj okleiny, czyli folii wybierzemy. Może mieć to wpływ nie tylko na ostateczny wygląd naszej witryny, ale także na jej trwałość, wytrzymałość i odporność na czynniki zewnętrze.

Jaki rodzaj okleiny wybrać?

Jak już wspomnieliśmy okleina umieszczona na drzwiach, lub oknie naszego sklepu, czy zakładu usługowego powinna być wykonana z dbałością o każdy najdrobniejszy szczegół, w końcu każdego dnia podziwiać ją będzie od kilku do nawet kilku tysięcy ludzi. Co zatem odpowiada za wygląd, ale także trwałość takiej okleiny? Oczywiście materiał podkładowy. Co mamy do wyboru?

Folia szroniona

Folia szroniona ze względu na swój nieprzeźroczysty charakter bardzo często wykorzystywana jest w miejscach, które wymagają wyznaczenia pewnej strefy komfortu dla klientów, czyli w gabinetach lekarskich, firmach krawieckich, czy butikach z bielizną. Jednym słowem sprawdzają się wszędzie tam, gdzie konieczne jest zapewnienie klientom prywatności.

Folia szroniona stanowi doskonały przykład okleiny reklamowej. Na jej powierzchni z powodzeniem można nanieść dowolny obraz, grafikę, lub logo firmy, które poza zapewnieniem poczucia komfortu klientom, stanie się także doskonałym nośnikiem reklamowym.

Folia translucentna

Jeśli chcemy zastosować rodzaj reklamy podświetlanej to folia translucentna sprawdzi się w tym zadaniu znakomicie.Tego rodzaju materiał zapewnia doskonałą przepuszczalność światła, a zatem umieszczone na jego powierzchni kolory będą wyróżniały się swoją intensywnością na tle innych reklam.

Folia One Way Vision

Wybierając folię One Way Vision o efektownej dziurkowanej strukturze, możemy mieć pewność, że będzie ona doskonale prezentowała się jako okleina na drzwi i szybę. Jej wybór to jeden z lepszych sposób na zareklamowanie swojej marki i usług, jednocześnie nie rezygnując z naturalnego światła słonecznego w swoim pomieszczeniu.

Folia zadrukowana

Jeśli zależy nam na większej uwadze klientów, powinniśmy rozważyć wybór folii zadrukowanej. Jest ona na tyle elastyczna, że daje niemal nieograniczone możliwości zadruku, dzięki czemu będziemy mogli w sposób skuteczny wyróżnić się na tle konkurencji. Dodatkową zaletą takiej okleiny jest jej delikatna, aksamitna w dotyku, a jednocześnie odporna na czynniki zewnętrzne struktura.