Puzzle reklamowe a budowanie marki

portaart.pl > Drukarnia  > Puzzle reklamowe a budowanie marki
Puzzle Reklamowe - Jak Budować Markę Z Wykorzystaniem Puzzli? zdjęcie nr 1

Puzzle reklamowe a budowanie marki

Reklama dźwignią handlu – tak głosi znane i prawdziwe przysłowie. Na przestrzeni ostatnich 100 lat działania marketingowe bardzo mocno ewoluowały i aby zdobyć współcześnie klienta, zwłaszcza stałego i lojalnego, trzeba dać mu coś “extra”. Marketing spersonalizowany to coś co sprawi, że każdy kontrahent poczuje się wyróżniony. W tym artykule za magnes posłużą nam… puzzle reklamowe, które mogą okazać się ciekawym sposobem na budowanie własnej marki.

Puzzle reklamowe czyli jakie?

Puzzle to nie tylko świetny sposób na spędzenie wolnego czasu z dziećmi. Puzzle to przede wszystkim doskonała nauka, połączona z równie dobrą zabawą. Jakie zalety posiadają? Po pierwsze ćwiczą pamięć i uczą analizować obrazki. To właśnie element edukacyjny odgrywa tutaj niepodważalną rolę. Puzzle potrafią rozwinąć manualne talenty naszych pociech, a przy odpowiedniej ilości osób – uczą także działań w zespole.

Korzyści z układania puzzli mogą odnosić nie tylko dzieci. Puzzle reklamowe to nowy sposób budowania relacji i interakcji na linii B2B-B2B. W jaki sposób? Przede wszystkim puzzle reklamowe mogą pozytywnie wpływać na postrzeganie danej marki. Wyobraźmy sobie, że na układanym obrazku umieścimy logo firmowe lub nawiązanie do prowadzonej działalności. Ma to sens – bo kojarzenie w branży jest niezwykle ważne.

Jakie elementy powinny zawierać puzzle reklamowe?

Złożenie zamówienia na puzzle reklamowe dla firm powinno być przemyślane w każdym calu. Najważniejszym jego elementem jest wskazanie profilu działalności firmy czyli tego w czym się specjalizuje. Bez wątpienia dobrym rozwiązaniem będzie to, jeżeli obrazkiem do ułożenia będzie jakiś produkty kojarzący się z marką wzmocniony elementem logotypu. Promowanie logo pomaga budować i postrzegać pozytywnie naszą markę.

Zamawiając puzzle dla firm powinniśmy pamiętać także o specyfikacji zamówienia, w której warto zawrzeć takie elementy jak: format i liczbę puzzli (im większe tym lepiej), kolorystykę (dobrze jest wykonać je z zastosowaniem barw kojarzących się z firmą), a także rodzaj papieru czy sposób jego uszlachetnienia.

Standardowe parametry puzzli reklamowych – co warto wiedzieć?

Na początku warto wspomnieć, że proces realizacji puzzli reklamowych jest rozłożony w czasie. Wynika to z tego faktu, że każde zamówienie jest inne, charakteryzuje się innymi wytycznymi, parametrami. Nie możemy tutaj wykonać każdego projektu na bazie jednego gotowego szablonu. W takim wypadku gadżet ten straciłby swoją unikalność, a to jedna z jego największych zalet. Termin realizacji puzzli reklamowych uzależniony jest od wielu czynników m.in nakładu,przy czym większość firm na rynku oferuje przedział czasowy między 7, a 21 dni.

Jednym z najważniejszych parametrów jest materiał na którym będą wykonane puzzle. Warto aby był on przyjemny w dotyku, bo dotyk to jeden z tych zmysłów, który pozostawia korzystne skojarzenie. Zazwyczaj puzzle wykonuje się z tektury litej o grubości 1.5mm. Sam nadruk polega na oklejeniu takiej tektury za pomocą kolorowego papieru kredowego o grubości od 150-200g.

Dla kogo puzzle reklamowe?

Puzzle reklamowe znajdą zastosowanie praktycznie dla każdej branży. Jesteśmy przekonani, że to jeden z tych gadżetów,  który przypadnie do zarówno stałym jak i nowym kontrahentom, nawet wtedy kiedy nie znajdą czasu aby je ułożyć. Ostatecznie przecież każdy ma rodzinę i puzzle reklamowe zawsze mogą trafić w ręce dzieci, które będą mieć doskonałą zabawę i edukację w jednym. Z punktu widzenia marketingowego puzzle reklamowe są gadżetem, który wyróżni Państwa firmę na tle konkurencji poprzez zastosowanie nieszablonowego designu, kolorystyki, ale przede wszystkim pomysły. Jeżeli chcesz skojarzyć swoją firmę z usługą lub danym produktem, zachęcamy Cię do zakupu takiego gadżetu. Nie będą to pieniądze wyrzucone w błoto!