Reklama na plexi – czy warto?
Mówi się, że dobry produkt reklamy nie potrzebuje. Czy oby na pewno? W obecnych czasach, gdzie konkurencja na rynku jest tak duża, warto zadbać o odpowiednią promocję firmy, oferowanych usług oraz produktów. W tym celu wykorzystuje się różne formy reklamy, a jedną z najchętniej wybieranych są reklamy z plexi. Zobacz, czy to się opłaca!
Plexi – materiał, który zyskuje na wartości
Plexi to materiał, który z roku na rok zyskuje na popularności. Nic więc dziwnego, że usługi, takie jak frezowanie plexi, czy druk na plexi coraz częściej pojawiają się w ofertach znanych i renomowanych drukarni. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej właściwościom tego materiału, który z pewnością na dobre zagości w strategii marketingowej wielu firmach.
Co to jest plexi?
Plexi to przezroczyste tworzywo sztuczne, którego głównym składnikiem jest poli (metakrylan metylu). Cechą charakterystyczną takiego materiału jest duża przezroczystość w zakresie światła widzialnego, odporność na działanie promieni UV, a także łatwość obróbki – tworzywo jest termoplastyczne. W języku handlowym plexi określane jest pod różnymi nazwami:
- szkło akrylowe
- szkło organiczne
- metapleks
- pleks.
Walory wykorzystania plexi w reklamie
Plexi to stosunkowo tani i łatwy w obróbce materiał, który okazuje się bardzo przydatny w działaniach marketingowych. Coraz chętniej decydują się tego typu reklamę zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa. Charakterystyczna dla tego materiału przezroczystość przydaje się nie tylko w tworzeniu wielkoformatowych, zewnętrznych form reklamy, ale może być również wykorzystywana wewnątrz budynków.
Ze względu na wysoką termoplastyczność materiału, plexi stwarza wiele różnych możliwości, jeśli chodzi o reklamę. Tworzone są podświetlane reklamy z plexi, takie jak tablice, szyldy reklamowe, iluminowane litery, kasetony, elementy dekoracji, ramy oraz wiele innych gadżetów reklamowych.
Plexi jest materiałem, który można z powodzeniem zabarwić lub nałożyć druk. Co więcej, materiały reklamowe z plexi mogą przybierać różne formy i kształty. Dzięki temu atrakcyjność branży marketingowej wzrasta i sprawia, że klienci chętniej korzystają z usług reklamowanej branży.
Za wyborem plexi, szczególnie w przypadku reklamy zewnętrznej jest wysoka odporność na działanie promieni ultrafioletowych (UV). Ryzyko żółknięcia materiału, gdy reklama umiejscowiona jest w pełnym słońcu, zredukowane zostało praktycznie do minimum. Co więcej, plexi w przeciwieństwie do innych materiałów reklamowych z tworzywa sztucznego, łatwo poddaje się procesowi recyklingu, a jego cena jest stosunkowo niska.
Czy plexi to materiał wytrzymały?
Niepodważalną zaletą plexi jest możliwość nieograniczonej obróbki – doboru odpowiedniego koloru, rozmiaru i kształtu. Niestety, warto jednak wiedzieć, że plexi nie jest materiałem niezniszczalnym. Nawet najwyższej jakości frezowanie plexi nie jest w stanie zwiększyć jego odporności na zarysowania.
W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek zarysowania należy jak najszybciej przejść do próby wypolerowania uszkodzonej powierzchni. Kolejną wadą, która działa na niekorzyść plexi jest stosunkowo duża kruchość materiału, która w niektórych przypadkach może okazać się dość problematyczna. Dlatego przed wyborem tego typu produktów, warto rozważyć wszystkie za i przeciw które w końcowej ocenie pozwolą podjąć ostateczną decyzję, czy reklama z plexi się opłaca.
Zaufaj profesjonalistom!
Nie ma wątpliwości co do tego, że reklama z plexi stanowi doskonałą alternatywę dla budowania świadomości marki i zwiększenia sprzedaży usług i produktów. Podświetlane banery, szyldy, kasetony, dekoracje, czy litery z pewnością zwrócą uwagę potencjalnych klientów i zapadną w ich pamięć na dłużej.
Jeśli podzielasz nasze zdanie na temat korzyści płynących z użytkowania reklamy z plexi i chcesz złożyć zamówienie na tego typu produkty, to zapraszamy do skorzystania z usług naszej firmy PortaArt z Poznania. Jesteśmy profesjonalnym producentem banerów i innych gadżetów reklamowych z wykorzystaniem plexi. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów!