Zadbaj o estetyczny wizerunek swojego sklepu!

portaart.pl > Drukarnia  > Zadbaj o estetyczny wizerunek swojego sklepu!
Zadbaj O Estetyczny Wizerunek Swojego Sklepu! zdjęcie nr 1

Zadbaj o estetyczny wizerunek swojego sklepu!

Zadbanie o estetyczny wizerunek sklepu wiąże się z odpowiednim rozkładem towaru. Odpowiednio ułożony towar zwiększa prestiż sklepu, a także wpływa na zadowolenie klientów. Jak jednak wyeksponować wszystkie towary na małej przestrzeni? Tutaj, przychodzą nam z pomocą kartonowe ekspozytory. Dzięki nim, możemy zwrócić uwagę klientów na dany towar, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej przestrzeni w sklepie. Stojaki idealnie nadają się do ekspozycji towarów o niskiej masie i małej objętości.

Czy warto inwestować w ekspozytory?

Ekspozytory kartonowe i tekturowe są medium reklamowym, które jest uznawane przez wielu specjalistów jako niezbędne do utrzymywania wysokiej sprzedaży. Ekspozytory kartonowe doskonale sprawdzają się w sklepach do ekspozycji towarów, a także w innych miejscach, takich jak chociażby targi. W ekspozytorach można trzymać towary, ulotki czy gazetki promocyjne. Sam stojak może mieć dowolny kształt uzależniony od przeznaczenia. Wolnostojące ekspozytory są efektowne, a kolorowe nadruki zwracają uwagę klientów. Z drugiej strony, małe ekspozytory łatwo przenosić, a także modyfikować ich przeznaczenie zależnie od chwilowego zapotrzebowania. Displaye kartonowe często są spotykane w sklepach, na konferencjach czy też na targach.

Kształty ekspozytorów

Ekspozytory są doskonałym nośnikiem marketingowym, który jest wykorzystywany w handlu detalicznym. To rozwiązanie jest często wybierane do wyeksponowania danych towarów z gąszczu innych. Ekspozytory mogą mieć dowolne kształty, a grafika nadrukowana na karton może być dowolna. Warto pamiętać że użycie odpowiedniego kształtu może mieć wpływ na sprzedaż.

Kształt i wygląd ekspozytorów reklamowych powinien przyciągać wzrok. Jako producent, dbamy o to, by nasze ekspozytory zapewniały bezpieczeństwo towaru, a także by zachęcały do skorzystania lub zakupu eksponowanego towaru. Kształt ekspozytora jest w pełni modyfikowalny, przez co każdy może dostosować wygląd pod swój towar. Ekspozytory można wykonać z kartonu, tektury falistej a także tektury kaszerowanej. Możemy wykonać stojak zgodnie z dostarczonym projektem.

Design ekspozytorów

Aby ekspozytor działał, musi być na niego naniesiony atrakcyjny nadruk. Dokonując wstępnej wizualizacji gotowego produktu można łatwo zweryfikować poprawność projektu. W sytuacji, gdy projekt będzie wymagał poprawek, nasi pracownicy mogą podpowiedzieć, jakie poprawki należy wprowadzić do projektu tak, aby projekt spełniał Państwa oczekiwania. Nadruki fleksograficzne, które możemy nanieść na kartony, mogą być zarówno proste jak i bardzo złożone.

Kolorystyka także nie gra roli, gdyż technologie którymi operujemy pozwalają nam na wydruk każdego wzoru. Wzór powinien być atrakcyjny wizualnie dla klienta, posiadać wyraźnie zaznaczoną nazwę produktu lub logo producenta oraz być opatrzony grafiką odnoszącą się do produktu. Odpowiedni design wpływa na możliwość pozostania w pamięci klienta, co pośrednio zwiększa sprzedaż. Przyzwyczajenie klienta do danego produktu jest niezmiernie ważne, zwłaszcza gdy wprowadzamy na rynek zupełnie nowy towar.

Układ ekspozytorów w sklepie

Ekspozytor kartonowy, by uzyskać maksymalną wydajność, powinien być ustawiony w widocznym miejscu. Klienci wchodzący do sklepu powinni od razu widzieć ekspozytor. Nadruk na szczycie ekspozytora powinien jasno określać, czego dotyczy dana ekspozycja. Dzięki takiemu zabiegowi, klient przechodząc przez cały sklep będzie miał w głowie produkt z ekspozytora. Jeżeli od razu nie weźmie towaru z ekspozycji, to jest duże prawdopodobieństwo, że na koniec swoich zakupów, skusi się towarem z ekspozytora i go zakupi. Wszystko jednak jest uzależnione od jakości wykonania ekspozytora a także nadruku. Grafika powinna zapadać w pamięć, oprócz tego na grafice powinno być hasło promujące towar oraz logo firmy. Dobrze zaprojektowany i optymalnie ustawiony ekspozytor wymiernie wpływa na sprzedaż produktów z ekspozycji, oraz powoduje dotarcie do większej liczby klientów. Ekspozytory są niezbędne w sklepach handlu detalicznego, a ich wpływ na sprzedaż został nieraz udowodniony.